Բոլորը Հարցազրույց Էթիկա Հոգեբանը պրակտիկայում
Էթիկա

Հոգեբան-խորհրդատուի անձը

Խորհրդատվության ժամանակ կարևոր է ոչ թե խորհրդատուի իրական անձը, այլ նրա կերպարի ընկալումն այցելուի կողմից: Խորհրդատուի՝ այցելուի հանդեպ վերաբերմունքի մեջ օգնելու ցանկությունն ու պատրաստակամու¬թյունը չափազանց կարևոր նշանակություն ունեն:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Սպասարկում

Ոմանց համար ծառայությունը մի վերանորոգման սրահ է կամ առևտրի տան կենտրոնում «հաճախորդների սպասարկում» ցուցանակով մի բաժնում նստած կին, որը կատարյալ անտարբերությամբ է պատասխանում հաճախորդների բողոքներին և հարցերին: Ոմանք էլ, ծառայություն ասելով, հասկանում են սիրալիր վերաբերմունք՝ անգիր սովորած, հերթապահ արտահայտություններ («Հաճելի օր Ձեզ»), որ հնազանդորեն մաղթում է սպասարկող աշխատակազմը: Մյուսների համար էլ ծառայությունը գնված ապրանքը վերադարձնելու կիրթ քաղաքականությունն է և սպասարկման կուլտուրան:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Անձնակազմի ընտրության արվեստը. ինչպես գնահատել մարդուն մեկ ժամում

Մենք կքննարկենք, թե ինչպես է պետք ճիշտ գնահատել թեկնածուներին՝ ետևում թողնելով որոնման պրոցեսն ու միջոցները, քանի որ դա լրիվ այլ և բազմակողմանի թեմա է: Այսպես, մեզ պետք են «ճիշտ մարդիկ» «ճիշտ տեղում»:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Առարկությունների հետ աշխատելու 7 խորհուրդ

Առարկությունների հետ աշխատելու համար կան հազարավոր ձևեր, սակայն, ամեն դեպքում, ինչ էլ որ ասեք, կարևորն այն է, թե ինչպես կասեք: Հաճախորդի նկատմամբ ձեր բարեհոգի վերաբերմունքը, նրա պահանջմունքները հասկանալու ձեր ցանկությունը լավագույն հիմքն է, որպեսզի հաճախորդը շուկայի բազմազանության մեջ ընտրի հենց ձեզ և ձեր կազմակերպությանը:

25.12.2017
Էթիկա

Բժշկական էթիկայի կանոնակարգ

Բժիշկը պարտավոր է մշտապես ներկայացնել իր մասնագիտական անկախ տեսակետը և պահպանել մասնագիտական վարվելակերպի բարձրագույն նորմերը:

25.12.2017
Էթիկա

Մանկավարժի հուզական ճկունությունը

Մանկավարժի մասնագիտական գործունեության հաջողությունն ուղղակիորեն կապված է նրա հուզական կայունության հետ: Հուզական կայունության բարձրացմանը նպաստում է հուզական մշակույթի բարձր մակարդակը:

25.12.2017