Բոլորը Հարցազրույց Էթիկա Հոգեբանը պրակտիկայում
Հոգեբանը պրակտիկայում

Միֆեր հոգեբանների մասին

Հոգեբանների մասին կան բազմաթիվ միֆեր, որոնք հաճախ ժպիտ են առաջացնում։ Ներկայացնում ենք դրանցից ամենատարածվածները։

10.10.2020
Հոգեբանը պրակտիկայում

Բժշկի խոսքը

Անառարկելի ճշմարտություն է, որ բժշկի խոսքը, նույնիսկ նրա խոսելու ձևը, շարժումներն ու դեմքի արտահայտությունը, տրամադրությունը կարող են վճռական ներգործություն ունենալ հիվանդի վրա:

17.09.2020
Էթիկա

Ղեկավար և աշխատողներ

Թիմի աշխատունակությունը, իր առջև դրված հանձնարարությունը հաջող կատարելու կարողությունը, պայմանավորված է սոցիալ-հոգեբանական մթնոլորտով, որը իր հերթին այլ հավասար պայմանների դեպքում պայմանավորված է ղեկավարների ու ենթակաների հարաբերությունների առանձնահատկություններով:

01.05.2019
Էթիկա

Հոգեբան-խորհրդատուի անձը

Խորհրդատվության ժամանակ կարևոր է ոչ թե խորհրդատուի իրական անձը, այլ նրա կերպարի ընկալումն այցելուի կողմից: Խորհրդատուի՝ այցելուի հանդեպ վերաբերմունքի մեջ օգնելու ցանկությունն ու պատրաստակամու¬թյունը չափազանց կարևոր նշանակություն ունեն:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Սպասարկում

Ոմանց համար ծառայությունը մի վերանորոգման սրահ է կամ առևտրի տան կենտրոնում «հաճախորդների սպասարկում» ցուցանակով մի բաժնում նստած կին, որը կատարյալ անտարբերությամբ է պատասխանում հաճախորդների բողոքներին և հարցերին: Ոմանք էլ, ծառայություն ասելով, հասկանում են սիրալիր վերաբերմունք՝ անգիր սովորած, հերթապահ արտահայտություններ («Հաճելի օր Ձեզ»), որ հնազանդորեն մաղթում է սպասարկող աշխատակազմը: Մյուսների համար էլ ծառայությունը գնված ապրանքը վերադարձնելու կիրթ քաղաքականությունն է և սպասարկման կուլտուրան:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Անձնակազմի ընտրության արվեստը. ինչպես գնահատել մարդուն մեկ ժամում

Մենք կքննարկենք, թե ինչպես է պետք ճիշտ գնահատել թեկնածուներին՝ ետևում թողնելով որոնման պրոցեսն ու միջոցները, քանի որ դա լրիվ այլ և բազմակողմանի թեմա է: Այսպես, մեզ պետք են «ճիշտ մարդիկ» «ճիշտ տեղում»:

25.12.2017
Հոգեբանը պրակտիկայում

Առարկությունների հետ աշխատելու 7 խորհուրդ

Առարկությունների հետ աշխատելու համար կան հազարավոր ձևեր, սակայն, ամեն դեպքում, ինչ էլ որ ասեք, կարևորն այն է, թե ինչպես կասեք: Հաճախորդի նկատմամբ ձեր բարեհոգի վերաբերմունքը, նրա պահանջմունքները հասկանալու ձեր ցանկությունը լավագույն հիմքն է, որպեսզի հաճախորդը շուկայի բազմազանության մեջ ընտրի հենց ձեզ և ձեր կազմակերպությանը:

25.12.2017
Էթիկա

Բժշկական էթիկայի կանոնակարգ

Բժիշկը պարտավոր է մշտապես ներկայացնել իր մասնագիտական անկախ տեսակետը և պահպանել մասնագիտական վարվելակերպի բարձրագույն նորմերը:

25.12.2017
Էթիկա

Մանկավարժի հուզական ճկունությունը

Մանկավարժի մասնագիտական գործունեության հաջողությունն ուղղակիորեն կապված է նրա հուզական կայունության հետ: Հուզական կայունության բարձրացմանը նպաստում է հուզական մշակույթի բարձր մակարդակը:

25.12.2017