Ժամանակի և աշխատանքի ճիշտ կառավարում

Ռիթմը, որով ապրում ենք շատերս, հանգիստ և ներդաշնակ համարել չենք կարող: Ժամանակի թվացյալ պակասը, դրանից առաջացած անհանգստությունն ու հուզական ծանրաբեռնվածությունը նվազեցնում են աշխատանքի արդյունավետությունը՝ միաժամանակ հանգեցնելով հոգնության, սթրեսային լարվածության, սպառվածության և անտարբերության:

Ժամանակն ինքնին մարդու համար ռազմավարական ռեսուրս է, որ անհրաժեշտ է հաջողության հասնելու կամ ընդհանրապես կայուն զարգացման համար: Այն կարելի է դասել այնպիսի ռեսուրսների շարքին, ինչպիսին մարդիկ են կազմակերպության համար, դրամը, ինֆորմացիան, տեխնոլոգիաները և այլն: Այդ պատճառով էլ պետք է սովորել կառավարել սեփական ժամանակը:

 Ինչպե՞ս: Ահա մի քանի հուշում.

1. Բոլոր տիպի աշխատանքները բաժանվում են 4 խմբի.

ա. Հրատապ և կարևոր: Սրանք այն առաջնային անելիքներն են, որոնց հետաձգումն անցանկալի խնդիրների կհանգեցնի: Պետք է ինքնուրույն և անվարան գործի անցնել:

բ. Կարևոր, բայց ոչ հրատապ: Այս տիպի անելիքները կարող եք և հետաձգել, սակայն պետք է հաշվի առնել, որ հետագայում դրանք վերածվելու են հրատապ և կարևոր գործերի: 

գ. Հրատապ, բայց ոչ կարևոր: Այս տեսակի գործերով զբաղվելով՝ ոչ մի լավ արդյունքի չեք հասնի, դրանք խլում են ձեր ժամանակի մեծ մասը և անդրադառնում աշխատանքի որակի վրա: Սրանք հենց այն աշխատանքներն են, որ կարող եք հանձնարարել ուրիշին կամ նվազեցնել դրանց հատկացված ժամանակը:

դ. Ոչ հրատապ, ոչ էլ կարևոր: Տրամաբանական կլինի եզրակացնել, որ ոչ հրատապ, ոչ էլ կարևոր գործերը սկզբունքորեն ոչ մի նշանակություն չունեն, և դրանք չանելը ոչ մի հետևանք էլ չի ունենա: Այսպիսի գործերը կարող եք պարզապես ջնջել ձեր ցուցակից:

 Մի քանի հարց, որոնք կօգնեն ձեզ զբաղվել միայն կարևոր գործերով:

Իմ խնդիրներից ո՞րն է ամենակարևորն ու հրատապն այսօր:
Ինչի՞ համար են ինձ աշխատավարձ վճարում:
Իմ առջև դրված խնդիրներից ո՞րն է ամենաարժեքավորը:
Ի՞նչն է, որ կարող եմ անել միայն ու միայն ես, և որի լավ կատարումն իսկապես կանդրադառնա իմ կյանքի վրա:

Միշտ հիշեք, որ եթե կենտրոնանաք միայն մեկ գործ կատարման վրա, ապա արդյունքում կխնայեք դրա կատարման համար անհրաժեշտ ժամանակի 80%-ը:

2. Ինչպե՞ս «ուտել փղին»։
Մանր-մունր անելիքներից բացի շատ հաճախ ունենում ենք նաև մեծ ու ժամանակատար գործեր` «փղեր»: Ինչպե՞ս կուտեիք փղին: Տրամաբանական պատասխանը կլինի` մաս առ մաս: Առանձնացրեք ձեր բարդ և ծավալուն գործերն ու դրանք բաժանեք մի քանի մասի`մանր գործերի` յուրաքանչյուր օր կատարելով մեկը: Ընդ որում` «փղին» պետք է բաժանել այնպիսի մանր կտորների, որոնք ուտելը ձեզ ավելի կմոտեցնի ամբողջ փղին ուտել վերջացնելուն: Օրինակ` ձեր խնդիրը վարորդական իրավունք ստանալն է: Մանր կտորները կլինեն «պատասխանել այսքան հարցի», «մեքենա վարել այսքան ժամ», «սերտել ճանապարհային երթևեկության կանոնները», «մտապահել ճանապարհային նշանները» և այլն։

 3. «Մի կողմ թողեք զզվանքը և կուլ տվեք գորտին» 

Երբեմն լինում են այնպիսի գործեր, որոնք կատարելու համար քիչ ժամանակ են պահանջում, սակայն տհաճ են, մեզ դուր չեն գալիս` «գորտեր են»: Դրանք այն կարևոր խնդիրներն են, որոնց լուծման հարցում չեք կողմնորոշվում և հակված եք դանդաղկոտության: Լուծման համար 5 րոպե պահանջող առաջադրանքները շաբաթներով հետաձգվում են և դառնում մեծ խնդիրներ, որոնք արդյունքում ավելի շատ ժամանակ են խլում: Իսպանացիները մի ասացվածք ունեն. «Ամեն առավոտ մի գորտ կուլ տվեք»: 
«Եթե ամեն առավոտ ստիպված եք լինում գորտ ուտել, ապա ամբողջ օրն անցնում է այն մտայնությամբ, որ հավանաբար դրանից վատ այլ բան արդեն չի պատահի ձեզ հետ: Եթե պետք է երկու գորտ ուտեք, առաջինը կուլ տվեք ամենագարշելին:» (Բ. Թրեյսի): Համառ եղեք և մի հանձնվեք, քանի դեռ մինչև վերջ չեք կատարել առաջադրանքը: Կազմեք ձեր «գորտերի» ցուցակը և որոշեք` ինչ հերթականությամբ եք ուտելու:

«Ձեր առջև ծառացած խնդիրները վերահսկողության տակ վերցնել, նշանակում է դադարել ուշադրություն դարձնել ոչ նշանակալի բաներին և սկսել ավելի շատ ժամանակ հատկացնել այն ամենին, ինչն իսկապես կարևոր է ձեզ համար:» (Բ. Թրեյսի):

                                                                                                                                                                                                                                              

Կարդացեք նաև

Ներդաշնակություն

Ինչպիսին է հասուն մարդը ըստ Աբրահամ Մասլոուի

Ըստ ամերիկացի հոգեբան Աբրահամ Մասլոուի՝ բնակչության միայն 1%-ն է հասուն։ Այդ մեկ տոկոսը կազմող անհատները հոգեբանորեն առողջ և մարդկային էությունն առավելագույն չափով արտահայտող մարդիկ են:

25.12.2017
Ներդաշնակություն

15 քայլ դեպի ինքնավստահություն

Դուք պասիվ օբյեկտ չեք, որի վրա թափվում են անհաջողությունները, դուք ձեր ծնողների հույսերի մարմնավորումն եք, Աստծո նմանությամբ ստեղծված անկրկնելի անհատականություն, ով ինքն է կառավարում իրադարձությունները:

25.12.2017
Ներդաշնակություն

Ինչպես կառավարել ժամանակը

Ժամանակի կառավարման շնորհիվ մենք կարողանում ենք նվազեցնել մեր կյանքում առկա սթրեսը՝ նույնիսկ հասցնելով այն նվազագույնի: Ժամանակն առավել արդյունավետ օգտագործելու համար մասնագետները մի շարք խորհուրդներ են տալիս...

25.12.2017