Ինչպես կառավարել ժամանակը

Ժամանակի կառավարման շնորհիվ մենք կարողանում ենք նվազեցնել մեր կյանքում առկա սթրեսը՝ նույնիսկ հասցնելով այն նվազագույնի: Ժամանակն առավել արդյունավետ օգտագործելու համար մասնագետները մի շարք խորհուրդներ են տալիս.

1. Կրճատեք «մեռած» ժամանակը՝ հասցնելով այն նվազագույնի: Դուք հավանաբար կզարմանաք, եթե հաշվեք, թե օրվա ընթացքում որքան ժամանակ է անցնում աննպատակ ու մեռած: Գիրք կարդացեք, թուլացնող վարժություններ արեք, մտորումներին տրվեք:

2. Կանխատեսեք և նախատեսեք, որ օրվա ընթացքում ինչ-որ բան այնպես չի ընթանա, ինչպես դուք եք պլանավորել: Պատրաստ եղեք, որ որոշակի ժամանակ անկախ ձեր կամքից կծախսվի հենց այնպես:

3. «Անձնական» ժամանակ հատկացրեք ձեզ: Դուք չեք կարող պլանավորել օրվա 24 ժամը և շաբաթվա 7 օրը: Պետք է ձեզ թույլ տաք թուլանալ և բավականություն ստանալ կյանքից:

4. Սովորեք ասել «ոչ»: Կլինեն մարդիկ, որոնք կբռնանան ձեր անձնական ժամանակի և ընդհանրապես կյանքի վրա: Նման բան թույլ տալ չի կարելի, այլապես ձեր կյանքը կանցնի ուրիշների սպասելիքներն արդարացնելով:

5. Խրախուսեք ինքներդ ձեզ: Բնականաբար երկարաժամկետ նպատակների իրականացումն ինքնին խրախուսանք ու պարգև կլինի: Բայց այդ նպատակներն անհասանելի կլինեն, եթե դուք չխրախուսեք և չպարգևատրեք ձեզ ձեր փոքրիկ ձեռքբերումների ու փոքրիկ նպատակներին հասնելու համար:

6. Մշտապես ժամանակ գտեք թվելու և վերագնահատելու ձեզ համար կյանքում ամենակարևոր բաները: Դրանց բավարար ժամանակ հատկացրեք: Դա հնարավորություն կտա ձեր կյանքը լցնել այնպիսի գործերով, որոնք ավելի շատ են մոտեցնում ձեզ ձեր հիմնական նպատակներին:

7. Պարզեք՝ ինչպես եք ծախսում ձեր ժամանակը: Օրագիր պահեք ծախսած ժամանակի ու գործերի մասին գրառումների համար:

8. Որո՞նք են ձեր արժեքները և հեռավոր նպատակները: Պատասխանեք «ո՞վ եմ ուզում լինել հեռանկարում, ինչպե՞ս եմ ուզում հիշվել մարդկանց կողմից, ի՞նչն եմ ես գնահատում, ի՞նչն է ինձ դուր գալիս» հարցերին:

9. Հստակեցրեք և առանձնացրեք հեռավոր նպատակներին հասնելու համար ներկա, մոտակա նպատակները: Ի՞նչ կարող եք անել մոտ ապագայում, առաջիկա ամսվա, շաբաթվա ու օրվա ընթացքում: Ձեր առջև կարճաժամկետ նպատակներ դրեք:

10. Նախապես պլանավորեք ձեր գործերը, որպեսզի ժամանակ հատկացնեք ձեզ համար կարևոր, արժեքավոր ու նշանակալի գործերի համար:

Կարդացեք նաև

Ներդաշնակություն

Ինչպիսին է հասուն մարդը ըստ Աբրահամ Մասլոուի

Ըստ ամերիկացի հոգեբան Աբրահամ Մասլոուի՝ բնակչության միայն 1%-ն է հասուն։ Այդ մեկ տոկոսը կազմող անհատները հոգեբանորեն առողջ և մարդկային էությունն առավելագույն չափով արտահայտող մարդիկ են:

25.12.2017
Ներդաշնակություն

15 քայլ դեպի ինքնավստահություն

Դուք պասիվ օբյեկտ չեք, որի վրա թափվում են անհաջողությունները, դուք ձեր ծնողների հույսերի մարմնավորումն եք, Աստծո նմանությամբ ստեղծված անկրկնելի անհատականություն, ով ինքն է կառավարում իրադարձությունները:

25.12.2017
Ներդաշնակություն

Կանխարգելիչ կանոններ բոլորի և յուրաքանչյուրի համար

Մեր կյանքն այնպիսի խելահեղ արագություն է ստացել, որ սկսում է սպառնալ ոչ միայն մարդկանց նյարդահոգեբանական, այլև ֆիզիկական առողջությանը: Գիտնականները չեն դադարում մշակել մեթոդներ, որոնք կօգնեն ժամանակակից քաղաքակրթված մարդուն չընկնել «սթրեսային գերության» մեջ:

25.12.2017