15 քայլ դեպի ինքնավստահություն

1. Ինքներդ ձեզ համար հստակեցրեք ձեր անձի ուժեղ և թույլ կողմերն ու համապաատասխանաբար ձևակերպեք ձեր նպատակները:

2. Որոշեք` ինչն է ձեզ համար արժեքավոր, ինչին եք դուք հավատում, ինչպիսին դուք կուզեիք տեսնել ձեր կյանքը:

3. Վերլուծեք ձեր անցյալը և փորձեք հասկանալ ներկա իրավիճակի առաջացման պատճառները: Փորձեք հասկանալ և ներել այն մարդկանց, որոնք ստիպել են ձեզ տառապել կամ պարզապես օգնության ձեռք չեն մեկնել: Ինքներդ ձեզ ներեք ձեր նախկին սխալների համար:

4. Ամոթի և մեղքի զգացումը չի օգնի հաջողության հասնել:

5. Սեփական վարքի պատճառները փնտրեք նաև ներկա սոցիալական, տնտեսական, քաղաքական ոլորտներում` ամեն ինչ չվերագրելով սեփական անձի թերություններին:

6. Հիշեք, որ ցանկացած երևույթի կարելի է տարբեր գնահատականներ տալ: Իրականությունն այն չէ, ինչ տեսնում է մեզնից յուրաքանչյուրը, այլ մարդկանց ընդհանուր համաձայնությունն է առարկաները որոշակի անունով կոչելու վերաբերյալ: Նման դիրքորոշումը կօգնի համբերատար լինել մարդկանց նկատմամբ և մեծահոգություն դրսևորել:

7. Երբեևէ վատ մի արտահայտվեք ինքներդ ձեր մասին և վատ հատկանիշներ մի վերագրեք ձեզ:

8. Ձեր գործողությունները ցանկացած գնահատական կարող են ստանալ։ Եթե դրանք հանդիպում են առողջ քննադատության, հարկավոր է դրանից օգուտ քաղել, սակայն չի կարելի թույլ տալ ուրիշներին քննադատել ձեր անձը:

9. Հիշեք, որ պարտությունը հաղթանակ է, դրանից կարելի է հետևություն անել, որ դուք սին նպատակների եք ձգտել, որոնց համար չարժեր ջանքեր գործադրել: Դա նաև հնարավորություն կտա հետագայում խուսափել ավելի մեծ ձախողումներից:

10. Մի հարմարվեք մարդկանց, երևույթներին և հանգամանքներին, որոնց պատճառով թերարժեքության զգացում եք ունենում:

11. Թուլացեք և լսեք ձեր մտքերը, զբաղվեք հաճելի գործով, մենակ մնացեք: Դա կօգնի ավելի լավ հասկանալ սեփական ցանկությունները:

12. Շփվեք և հաճույք ստացեք էներգիայի փոխանակումից, որը տեղի է ունենում այդ ընթացքում: Փորձեք պատկերացնել, որ այլ մարդիկ ևս ունեն վախեր և փորձեք օգնել նրանց: Որոշեք, թե նրանցից ինչ եք ուզում և ինչ կարող եք տալ նրանց:

13. Հարկավոր չէ անընդհատ պատսպարել սեփական Ես-ը: Այն ավելի ամուր ու ճկուն է, քան կարող է թվալ: Այն ճկվում է, բայց չի կոտրվում: Անգամ հուզական հարվածները նախընտրելի են մեկուսացումից:

14. Առանձնացրեք մի քանի կարևոր նպատակ, որոնց հասնելու համար հարկավոր է հասնել միջանկյալ, ավելի փոքր նպատակների: Հարկավոր է հստակ որոշել, թե ինչպիսի միջոցներով կարելի է հասնել այդ փոքրիկ նպատակներին: Հաջողության դեպքում մի մոռացեք ինքներդ ձեզ գովել:

15. Ի վերջո հիշեք, որ դուք պասիվ օբյեկտ չեք, որի վրա թափվում են անհաջողությունները, դուք ձեր ծնողների հույսերի մարմնավորումն եք, Աստծո նմանությամբ ստեղծված անկրկնելի անհատականություն, ով ինքն է կառավարում իրադարձությունները:

Կարդացեք նաև

Ներդաշնակություն

Ինչպիսին է հասուն մարդը ըստ Աբրահամ Մասլոուի

Ըստ ամերիկացի հոգեբան Աբրահամ Մասլոուի՝ բնակչության միայն 1%-ն է հասուն։ Այդ մեկ տոկոսը կազմող անհատները հոգեբանորեն առողջ և մարդկային էությունն առավելագույն չափով արտահայտող մարդիկ են:

25.12.2017
Ներդաշնակություն

Ինչպես կառավարել ժամանակը

Ժամանակի կառավարման շնորհիվ մենք կարողանում ենք նվազեցնել մեր կյանքում առկա սթրեսը՝ նույնիսկ հասցնելով այն նվազագույնի: Ժամանակն առավել արդյունավետ օգտագործելու համար մասնագետները մի շարք խորհուրդներ են տալիս...

25.12.2017
Ներդաշնակություն

Կանխարգելիչ կանոններ բոլորի և յուրաքանչյուրի համար

Մեր կյանքն այնպիսի խելահեղ արագություն է ստացել, որ սկսում է սպառնալ ոչ միայն մարդկանց նյարդահոգեբանական, այլև ֆիզիկական առողջությանը: Գիտնականները չեն դադարում մշակել մեթոդներ, որոնք կօգնեն ժամանակակից քաղաքակրթված մարդուն չընկնել «սթրեսային գերության» մեջ:

25.12.2017