Ապրիլը որպես սթրեսի իրազեկման միջազգային ամիս

1992 թվականից սկսած ապրիլը նշում է որպես սթրեսի իրազեկման միջազգային ամիս: Նպատակը ժամանակակից սթրեսային համաճարակի վերաբերյալ հանրության տեղակատվածության բարձրացումն է․ ի՞նչն է դառնում սթրեսի պատճառ և ինչպե՞ս կարելի է հաղթահարել այն։

Ի՞նչ կարող ենք անել Սթրեսի իրազեկման ամսվա ընթացքում․

  • Խոսել սթրեսի ու նրա ազդեցության մասին։ Օգնել իրար՝ նվազեցնելու սթրեսային իրավիճակները։  Բաց խոսել ընտանիքի, ընկերների ու գործընկերների հետ սթրեսի մասին։
  • Կիսվել սթրեսի հաղթահարման արդեն փորձած մեխանիզմներով։ Եթե ինչ-որ մեթոդ դրական արդյունք է թողել, ապա կիսվել դրանով շրջապատող մարդկանց հետ։
  • Ըմբռնումով մոտենալ ու ներողամիտ լինել այն մարդկանց հանդեպ, ովքեր սթրեսի մեջ են։ Մեզանից ոչ ոք ապահովագրված չէ սթերսային իրավիճակներում հայտնվելուց ու բոլորս էլ կյանքի տարբեր փուլերում փորձառում են սթրեսը։
  • Հոգ տանել սեփական անձը։ Բոլորս պետք է խնամենք սեփական մարմինն ու հոգին։ Ժամանակ տրամադրենք ինքներս մեզ, անենք բաներ, որոնցից հաճույք ենք ստանում։
  • Չմոռանալ մարզումների ու ճիշտ սնվելու մասին, նույնիսկ եթե սթրեսի մեջ եք հայտնվել։

Կարդացեք նաև

Սթրես

Ի՞նչ փուլերով է ընթանում սթրեսը

Մարդու կյանքում սթրեսային իրավիճակները կարող են միանգամայն տարբեր լինել` սթրես աշխատավայրում, հարազատի կորուստ, ֆինանսական դժվարություններ, առողջական խնդիրներ և այլն:

20.12.2016
Սթրես

Տագնապ. սուր տագնապային խանգարում

Սուր տագնապային խանգարումն առաջ է գալիս, երբ մարդը բախվում է չափազանց տրավմատիկ սթրեսորի: Այն բնորոշվում է հետևյալ ախտանշաններից ամենաքիչը երեքի առկայությամբ.

20.12.2016
Սթրես

Դեպրեսիա՝ դարի հիվանդություն

Մեր օրերում ավելի ու ավելի հաճախ ենք լսում «դեպրեսիա» բառը: Ամեն քայլափոխի կլսենք «ես դեպրեսիայի մեջ եմ» արտահայտությունը: Դեպրեսիա բառը շատ անգամ ուղղակի նույնականացվում է վատ տրամադրության հետ:

20.12.2016