Առաջին հոգեբանական օգնություն պատերազմի ժամանակ: Պարզաբանում է «Երկուսով» կենտրոնի հիմնադիր հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը
Նյմ 06 2020Պատերազմական վիճակում վախերի և դրանք կառավարելու մասին «Երկուսով» կենտրոնի հիմնադիր հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանի հարցազրույցը Factor TV-ին։
Նյմ 05 2020Մանկությունը զերծ չէ սթրեսներից: Թյուր կարծիք կա, որ մանկությունն անհոգ շրջան է մարդու կյանքում, և երեխաները սթրես չեն կարող ունենալ:
Մրտ 02 2018Տարիքը օբյեկտիվ, քանակական և պայմանական հասկացություն է: Այն իր մեջ ներառում է ֆիզիոլոգիական և հոգեբանական տարբեր առանձնահատկություններ և փոփոխություններ, որոնք պայմանավորված են տվյալ ժամանակաշրջանի սոցիալ-մշակութային համատեքստով:
Մրտ 02 2018Մանկությունը զերծ չէ սթրեսներից: Թյուր կարծիք կա, որ մանկությունն անհոգ շրջան է մարդու կյանքում, և երեխաները սթրես չեն կարող ունենալ:
Մրտ 02 2018Կյանքի ցանկացած խնդիրների նկատմամբ մարդու վերաբերմունքը կարելի է պայմանականորեն երկու տեսակի բաժանել: Առաջին մոտեցումը մեղադրանքն է:
Մրտ 02 2018Կամակորությունը ծնողներին ամենահաճախ անհանգստացնող և ծնողների կողմից ամենադժվար կառավարելի երևույթներից մեկն է: Չնայած որ կամակորության դրսևորումը որոշ տարիքային շրջափուլերում բնական է, այնուամենայնիվ, շատ կարևոր է, որպեսզի ծնողները կարողանան ճիշտ վարվել այդ դրսևորումների հետ:
Փտր 23 2018Իրավիճակային տագնապայնությունը առաջանում է, երբ մենք բախվում ենք մեզ համար տագնապային որևէ իրավիճակի: Այս իրավիճակներում մեծ դեր ունի անորոշությունը, քանի որ տագնապը վախից տարբերվում է նրանով, որ տագնապի օբյեկտն անորոշ է:
Փտր 23 2018Հիպերակտիվությունը վաղ մանկական տարիքում սկսվող վարքագծային խանգարում է, որը նյարդաբանական խնդիր է: Այսինքն՝ այս ախտորոշումը պետք է նյարդաբանի կողմից արվի: Այս ախտորոշումն արվում է վարքագծային դիտարկման միջոցով:
Փտր 23 2018Ագրեսիան վարքագծային այնպիսի դրսևորում է, որը հաճախ է դառնում ծնողների անհանգստության պատճառ: Կարևոր է հասկանալ ագրեսիայի առաջացման պատճառները. այսինքն՝ կարևոր է հասկանալ մեր այն վարքագծային դրսևորումները, որոնք կարող են երեխայի մոտ ագրեսիվ վարքագծի դրսևորման պատճառ դառնալ:
Փտր 23 2018Այն մարդիկ, ովքեր ավելի օբյեկտիվ և ռացիոնալ են գնահատում սեփական ունակություններն ավելի կենսունակ են իրենց կյանքում և գործունեության մեջ:
Փտր 23 2018Բոլորին արդեն հայտնի խմբակը վերաբացվում է և խոստանում գրգռել երեխաների բոլոր զգայարանները՝ լայն բացված աչուկներ, բաց բերաններ ու համակ ուշադրություն։
Սպտ 06 2017Շաբաթը մեկ անգամ մեր կենտրոնի հիմնադիր տնօրեն, հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը ուղիղ եթերում մեկ ժամ շարունակ կպատասխանի ձեր հարցերին։ Ուղիղ եթերները լինում են ամեն երկուշաբթի՝ 19։00-ին։ Հետևեք մեր ֆեյբուքյան էջին, գրեք ձեր հարցերը և լսեք մասնագետի պատասխանը։
Սպտ 06 2017Երկուսով հոգեբանական մասնագիտացված կենտրոնը հրավիրում է հոգեբանների, մանկավարժների, բժիշկների, ինչպես նաև սոցիալական աշխատողների մասնակցելու Գեշտալտ թերապիա թրեյնինգին:
Սպտ 06 2017Սեպտեմբերի 25-ին «Երկուսով» մասնագիտացված հոգեբանական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Նորարարական այլընտրանքային տեխնոլոգիաների կիրառումը խոսքի զարգացման հապաղման ժամանակ» թեմայով սեմինար, որը նախատեսված էր այս խնդրով հետաքրքրված մասնագետների և ծնողների համար։
Սպտ 06 2017Հոգեբանի դիմելու կարիքն առաջանում է այն իրավիճակներում, երբ հասկանում ենք, որ տվյալ դրությունից ինքնուրույն դժվարանում ենք դուրս գալ: Կարևոր է խնդրի դրսևորման չափը. եթե խնդիրը սկսում է խանգարել մեր կյանքի ամենակարևոր ոլորտներում մեր գործունեությանը, դրսևորմանը
Սպտ 06 2017Ֆոբիաները շատ սուր վախեր են, որոնք հաճախ չունեն որևէ տրամաբանական հիմք: «Ֆոբիա» տերմինը զարգացում է ապրել և այսօր մենք «ֆոբիա» ենք կոչում նաև մարդկանց որոշակի կարծրատիպային մոտեցումները:
Սպտ 06 2017Մեր հասարակության մեջ շատ տարածված մի գործընթաց կա, որը կոչվում է խորհուրդ տալ կամ խորհրդատվություն: Առաջին հայացքից սա կարող է թվալ շատ անվնաս մի բան, սակայն երբ մի քանի շերտ խորանում ենք այս խնդրի մեջ, տեսնում ենք, որ այստեղ բավական լուրջ վտանգներ կան:
Սպտ 06 2017Որոշակի տարիքում երեխաները սկսում են հետաքրքրվել իրենց ծագման հարցերով: Հիմնականում այս հարցերը երեխաների մոտ առաջանում են 2.5-ից 4/5 տարեկանն ընկած ժամանակահատվածում:
Սպտ 06 2017Կարծրատիպերը կարծր պատկերացումներ են ինչ-որ երևույթների նկատմամբ, որոնք շատ դժվար են փոխվում: Սարսափելի է, բայց կարծրատիպերը ձևավորվում և յուրացվում են շատ ավելի վաղ, քան կարող է ձևավորվել անձի սեփական կարծիքը:
Սպտ 06 2017Հղիության շրջանը կնոջ կյանքում բավական լուրջ մարտահրավերներ պարունակող շրջան է՝ թե՛ ֆիզիոլոգիական փոփոխությունների իմաստով, թե՛ հոգեբանական փոփոխությունների իմաստով, թե՛ պատասխանատվության տեսանկյունից:
Սպտ 06 2017Պաշտպանական մեխանիզմները խորքային հոգեբանության մեջ հանգուցային հասկացություններ են: Դրանք մարդու հոգեկան աշխարհը պաշտպանող գործառույթ ունեն:
Սպտ 06 2017Կախվածության հարաբերություններում մարդիկ տվյալ մարդու ֆիզիկական ներկայությունը զգալու անհաղթահարելի ցանկություն են ունենում, ունենում են չարդարացված պահանջներ: Կախվածության հարաբերություններն ուղիղ հակառակն են ազատությանը:
Սպտ 06 2017Այսօր բոլորս գանգատվում ենք ժամանակի պակասից: Ժամանակի կառավարման մասին շատ է խոսվում, առաջարկվում են տարբեր հնարքներ և միջոցներ, սակայն, չնայած այս բոլոր նախաձեռնություններին, «չհասցնողների» թիվն այդպես էլ չի պակասում:
Սպտ 06 2017Մարդու կյանքի ոչ մի շրջանում այնքան լուրջ փոփոխություններ տեղի չեն ունենում, որքան դեռահասության տարիքում, որովհետև այս տարիքն անցումային շրջան է հասունության և մանկության միջև:
Սպտ 06 2017Հաճախ մենք գիտելիքը շփոթում ենք զարգացման հետ: Սակայն դրանց միջև էական տարբերություն կա, քանի որ գիտելիքը ոչ միշտ է խոսում զարգացման մակարդակի և հնարավորությունների մասին:
Սպտ 06 2017Վիշտը սուր հուզական արձագանք է, որը մարդն ունենում է հարզատի, սիրելի մարդու կորստի դեպքում: Սա մենք ընկալում ենք որպես անընդհատ մի գործընթաց, բայց դրանում կան փուլեր, որոնցից, հաջորդաբար մեկից մյուսին անցնելով, մարդը կարողանում է հաղթահարել իր վիշտը և ի վերջո ապաքինվել, նորոգվել, դուրս գալ վշտից:
Սպտ 06 2017Տագնապային խանգարումները սթրեսով պայմանավորված տարբեր հոգեկան խանգարումների ընդհանուր անվանումն է: Այս խանգարումներն ունեն ընդհանուր օրինաչափություններ և արտահայտվում են անընդհատ և պարբերաբար կրկնվող սուր և անկառավարելի տագնապի զգացումով:
Սպտ 06 2017Կան գաղափարներ, որոնք շատ արագ հասարակության սեփականությունն են դառնում և այդ գաղափարներից մեկը «չի կարելի» չասելու գաղափարն է: Շատ ծնողներ կարծում են, որ երեխային «չի կարելի» ասելով կկաշկանդեն:
Սպտ 06 2017Շատ կարևոր է, որ մեր մտքերը լինեն հնարավորինս ճկուն, պրոգրեսիվ, լավատեսական և հնարավորինս դինամիկ՝ փոփոխվող: Սա է ռացիոնալ մտածողությունը:
Սպտ 06 2017Կան որոշ պատկերացումներ, որոնք մեզ խանգարում են հաղթահարել առկա սթրեսները: Դրանք թյուր պատկերացումներ և առասպելներ են, որոնք խանգարում են մեր սթրեսների հաղթահարմանը:
Սպտ 06 2017Ինքնուրույնությունը անձի հավաքական հատկանիշ է, որն ունի մի շարք բաղկացուցիչներ և ենթադրում է նախաձեռնողականություն, ակտիվություն, ինքնավստահություն, նպատակասլացություն: Ինքնուրույնությունն անձի կենտրոնական հատկանիշ է:
Սպտ 06 20175-7 տարեկանը մահվան վախի տարիքն է: Այս տարիքում գրեթե բոլոր երեխաները սկսում են մտածել մահվան մասին: Ինչու՞. որովհետև սա այն տարիքն է, երբ երեխան սկսում է հասկանալ մահվան երևույթի անդառնալիությունը:
Սպտ 06 2017Ի՞նչն է մեզ օգնում ավելի ուշ սպառվել կամ սպառման աննշան երևույթներ նկատելուց հետո կարողանալ արագ վերականգնվել: Առաջին միջոցն անընդհատ մասնագիտական զարգացումն է:
Սպտ 06 2017Եթե երեխան երկու-երեք ամիս տևողությամբ որևէ հարցում կայուն դժվարություն ունի և այս դժվարությունը որևէ կերպ, որևէ ազդեցությամբ փոփոխության չի ենթարկվում, վիճակը չի բարելավվում, մենք գործ ունենք խնդրի հետ, որը պետք է ինչ-որ կերպ հաղթահարել կամ բացահայտել խնդրի առաջացման պատճառները:
Սպտ 06 2017Երեք ամսականում երեխան արդեն պետք է իր հայացքով հետևի իր շուրջը տեղի ունեցող ինչ-որ շարժի, պետք է ժպտա, երբ իր հետ խոսում են, պետք է արձագանքի իրեն ուղղված խոսքին:
Սպտ 06 2017Երեխայակենտրոնությունը երեխայի վրա կենտրոնացած դաստիարակությունն է: Երեխայակենտրոն դաստիարակությունը ենթադրում է, որ երեխայի կարիքները, ցանկությունները, նպատակները գերակա են ընտանիքի մյուս անդամների ցանկությունների և կարիքների համեմատ:
Սպտ 06 2017Երկրորդ երեխայի ծնունդն ընտանիքում խոշոր տեղաշարժ է առաջացնում առաջնեկի կյանքում և նրա աշխարհընկալման մեջ: Ի՞նչ է փոխվում առաջին երեխայի մոտ, երբ ծնվում է երկրորդ երեխան: Առաջին երեխայի մոտ փոխվում է ընտանիքի և ընտանիքում սեփական դերի մասին պատկերացումները:
Սպտ 06 2017Ինչպես բժշկության մեջ, այնպես էլ հոգեբանության մեջ, գոյություն ունի մի երևույթ, որը կոչվում է տրավմա կամ վնասվածք, և այս երկու երևույթների միջև կան ընդհանրություններ: Ֆիզիկական տրավման, որ մարդը ստանում է, երբեք առանց մասնագիտական միջամտության չի հաղթահարվում:
Սպտ 06 2017Շատերը կարծում են, որ սթրեսը մեզ վրա տարբեր բացասական իրադարձությունների ազդեցությունն է, կամ որոշակի ապրումներ և դրանց հետևող վարքագիծ:
Սպտ 06 2017Ծնող-երեխա փոխհարաբերությունները հարաբերությունների ամենաբարդ տեսակներից են, որովհետև այս փոխհարաբերություններում կան մի շարք առանձնահատկություններ, որոնք չկան այլ տեսակի հարաբերություններում:
Սպտ 06 2017Հետաքրքիր է երազները դիտարկել անձի կառուցվածքում որոշակի տեղ ունենալու տեսանկյունից. այսինքն՝ ի՞նչ տեղ են զբաղեցնում մեր երազները մեր անձի ներսում, ի՞նչ բովանդակություն ունենք դրանք և մենք ի՞նչ բացատրություն պետք է տանք դրանց:
Սպտ 06 2017Կոնֆլիկտները մարդկային հարաբերությունների մեջ բացասական էմոցիաներ առաջացնող ամենահաճախ հանդիպող երևույթներն են, որովհետև մարդիկ սոցիալական էակներ են և հետաքրքրված են սոցիումում սեփական անձի ընկալման ասպեկտներով:
Սպտ 06 2017Սթրեսը պատկերավոր կերպով կարելի է ծառի տեսքով նկարագրել: Ծառի սաղարթը սթրեսի ախտանշաններն են, պտուղները՝ սթրեսից առաջացած հիվանդություններն են, ծառի բունը սթրեսի առաջին փուլն է՝ լարվածությունն ու տագնապը, ծառի արմատները սթրեսի պատճառներն են:
Սպտ 06 2017Երեխաների հետ իրականացվող թերապիան իրականացվում է փոքր-ինչ միջնորդավորված կերպով: Խնդիրը նկատում է ծնողը և դիմում է թերապիայի համար, սակայն թերապիային մասնակցում է երեխան: Ստացվում է, որ երեխայի հետ իրականացվող աշխատանքի արդյունավետությունը պետք է գնահատեն ծնողն ու մասնագետը:
Սպտ 03 2017